Wink-wink
*Perhatian gambar dibawah mengandungi status 18SG, sila pastikan anda tidak mempunyai masalah untuk melihat apa-apa yang ngeri,ganas dan extrem..


......... pertama sekali, gua nak tunjuk gambar ini bukan atas sebab2 lain melainkan untuk kita renung - renungkan kenapa leh jadi camtu. Aku tak pasti kat mana gambar ini diambil ... its horrible and horror for me, believe it or not?

aku dapat gambar ni dari member aku dikampus, sememangnya terlalu banyak gambar horror yang aku tercopy darinya, manala gua tau semuanya horror. Gua terasa hina dan sedih bila tengok gambar nih... kenapa begitu azab sekali kematian seperti ini, adakah kita mahu sesuatu yang seperti ini berlaku pada kita? tentula tidak... insafla..






mati didalam kubur dimakan oleh ulat... tapi ... ulat boleh makan juga kalau diluar.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bila ia berakhir disitu................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ngeri kan...






 

 









Diharap gambar seperti ini memberi kesedaran pada kita.

Assalamualaikum ~

recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |