Wink-wink

picture taken : here
posting sementara? emmm....


Terdapat beberapa pakar komentar yang disegani disini, setelah membuat beberapa tapisan or comment filter aku dengan bangganya memberi penghargaan ini kepada mereka.YuSenze,Kak Amy
,mancai, nuyu88 , Arra , Crankmilia dan NiNA



jadi kenapa aku nak buat semua ni? mendatangkan apa-apa ke? nop sebenarnya lama suda aku rancang sebab ak ada berjanji dulu, siapa yang dapat memberi komen terbaik disini akan aku hadiahkan sesuatu tetapi bukan dalam bentuk wang ringgit sebaliknya hasil kerja aku, dan ini juga merupakan kali pertama aku buat, ini bukan contest tapi penghargaan aku sendiri yang datang secara tiba-tiba. Ok, teruskan


Tempat kedua  jatuh kepada PiNK!, hehe... dia sememangnya mempunyai tahap komentar yang baik dan banyak memberi semangat kat aku, namun beliau juga tabah orangnya dan selalu membuat sesuatu yang baru, tetapi kini beliau mengambil langkah untuk menyorokan blog, (mungkin dia sedang plan sesuatu, dan membuat kejutan?), diharap pink tabah sekiranya menghadapi kesulitan dan masalah, bagi aku, dia tiada sebarang masalah.. aku akan nantikan kemunculannya suatu hari nanti, who know? your the best too PiNK, miss alot..... (^_^)


OK, sebagai penghargaan aku dulu untuk komentar atas 25 dan terbaik.. Tempat pertama dimenangi oleh ekyn!! haha... beliau sememangnya sempoi dan selalu kunjung ke blog ini memberi kata2 semangat, nasihat dan bermacam-macam lagi, seperti komentar lain yang bagus dia juga seperti sedara yang memberi komen yang membina. Oleh itu aku membuat tanda penghargaan dalam bentuk template + header, untuk beliau. Diharap dapat menerima template baru yang tak seberapa ni, hasil kerja aku semalam. Lagipun dia juga ada mintak request pasal tu.. jadi aku wat khas untuk dia je, hehe..

Jom saksikan~~ Layaaaaan.....



Bagi mereka yang sudah tersenarai, terpulang pada anda ingin meletakkan award ini pada blog ataupun tidak, kerana tiada paksaan disini. hehe~

Ini apa yang aku buat untuk template EKYN.
credit for : WP Wordpress









Update :

saiz : 238*202


Kod untuk dicedok :




saiz : 130*125


Kod untuk dicedok :



Sebenarnya ramai lagi komentar yang memberi komen terbaik,bernas dan membina.. jika itu anda.. silala cedok dengan selamba, if not.. wat tak tau suda.. hehe~


Ok, sudah berakhir kah?? belum lagi.. ~ nantikan lagi kezujtannya disini, (>.<").
Sedara lepas ni mungkin bernasib baek.. hehe, Assalamualaikum....................

pss: jika ada apa2 sila ke kauter pertayaan, chaiyok...
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |