Wink-wink
seniaku

Cobaaan.... cooobaann... minggu ku yang penuh dengan cobaan, kalaula sedara yang masih ingat lagi situasi paling penuh  dengan aksi dan daya ketahanan jiwa sepanjang minggu tentu takkan lupa punya tentang apa yang dah berlaku kepada sedara lakukan untuk harungi detik2 hidup paling sibuk,tension, dan gila. tu. semua yang pernah merasakan benda tu adakalanya bonus atau ganjaran untuk kita hadapi situasi sulit dalam hidup, baik disekolah, dipejabat mahupun dimana-mana jua anda berada, kerana itula pendorong untuk kita berjaya nanti.Kaitanya dengan sibuk gua mungkin boleh diterima,Minggu ni gua sibuk dengan kerja,assigment,Midterm, dan .... taklimat kat sekolah. Adakalanya perkataan "HAAAAA...." atau "Tension weh" dan lain2 akan keluar secara tiba2 tanpa kerelaan hati, kerana apa? kerana diri sendiri... [...]

Mungkin xde kaitan.. sila ikuti selengkapnya



 Bagi mengelakkan situasi panik dalam kepala gua, gua layan jap lagu XPDC- semangat yang hilang~




didenHari isnin, bersamaan hari inilah, gua free sebelum hari cobaan esok.. sebab tu ambik peluang keemasan update blog yang semakin hari semakin berhabuk.. jadi ada baiknya gua tiup dulu hilangkan habuk tu, daripada biarkannya tak terurus..
Bermulala hari esok iaitu hari selasa berdasarkan entri ini dikeluarkan pada tarikh 22/2/10... gua akan bertolak naik kereta sewa terus mara ke sebuah sekolah cemerlang di serada.. sekolah imtiaz kalo tak silap gua, apa gua buat kat situ? bagi taklimat kat bebudak sana, guru dan termasukla teknisyen dia.. semuanya berkaitan dengan assigment gua, kajian tentang ICT di sekolah di terengganu nih. Gua dah buat uji bakat sendiri sebelum pergi sana.. macam mana nak introduce dan lelain yang patut, kalo bebudak tu tak mau dengar kata.. gua baling je kapur dahi dia haha... mungkin belum sampai masanya lagi


  • Lusa pulak, hari Rabu.. ada midterm, gua tak tau nak study apa... kelas hari selasa paling padat.. metropogi kajian persampelan..

  • Hari berikutnya hari Khamis.. pun sama ada Midterm(ujian pertengahan taun).. pun... tak study apa lagi hhaha.. *gelak nak ilangkan tension

seniakumamposla....

Selang 1 hari sebelum hari sabtu, gua kena buat presentation interaktive kepada depan beribu-ribu... orang dibahagikan dengan beberapa nilai menjadi 100 orang yang akan saksikan persembahan gua yang berkaitan dengan media interaktive untuk bebudak tahun 5, Projek ini juga amat-amat besar, dan julung2 kalinya akan diambil untuk dipasarkan demi mengalakkan pengunaan bahasa jawi oleh  pelajar-plejar di malaysia, kerjasama oleh badan kementerian dan jakim , peruntukkan dia sangat banyak... jadi kalaula projek gua diterima, Alhamdulillah....  masyuk... boleh beli pencil 2B paling mahal nanti..weeee

dan itu ramalan minimum gua yang akan mendatang... tetapi mungkin leih dramatik lagi pada yang nih..
"COOOBAAAN", dan ingatla walau sesibuk mana pun sedara, jangan jadikan penghalang untuk anda mara kedepan..






*Yusenze... bro main gitar sodap.. ^_^)
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |