Wink-wink
Memang itula sebutan paling digemari disebut ditelan dikunyah disimpan jangan... rayo cino dalam bahasa kelantan kalau ditukar balik dalam pelbagai bentuk bahasa dia akan jadi hari raya biasa.. kalo kita ubah sikit  barula jadi selamat tahun baru cina, katanya si amat yang tak reti bahasa duduk melepak dengan rokok dunhill  sambil terkenyal - kenyal kat tempat perhentian bas ari tuh..kalau korang nak tahu..,gua masa nak balik kampung kat kelantan nuh, gua lepak kat sebelah brader nie, mmg gua cakap otai rr.. dengan serba serbi terkoyak.. baik seluar jeans dia, baju dia dan rambut dia, habis semua dia koyak, dasar hormon sexual sungguh.. entah apa yang dibual pasal raya cina kat gua ari tu langsung gua tak paham, dalam hati memang terasa nak bagi penumbuk adidas versi 90an sebijik.. tapi macam selalu la kan bila kita berdepan ngan situasi cam tu, kita kenala bawak bersabar.. yee sabar... sabar pun ada banyak peringkat, ada peringkat  gua rasa dah boleh lepaskan ni.. cuma itula baik dun do that its no use. Tutup cerita jumpa brader yang tak berapa sihat tadi, kita sambung perjalanan gua masa nak sampai kesini(kampung), [...]



memang excited.. sapa cakap cuti2 ni tak best? best kan? best tak? bestla... *anguk
gud..

Bas pun da sampai


Sebaik gua naik bas SPbumi tuh, tambang 17 ringgit .33sen dan bertolak pada pukul 6 petang.. gua seorang je, kat sebelah gua ni kosong lagi.. pergh ramai benar aweks kat dalam bas tu.. kat sebelah gua sebelah hujung sekali tu aweks tudung jambu, belakang dia pulak aweks tudung hijau mude pekat  disaluti bijik2 berlian tiruan dan dekat depan dia pulak orang yang sama gua cakap tadi.. kat depan gua je kutu babun yang tak habis2 membebel ngan member dia manakala kat sebelah kanan gua pula adalah tingkap.. dalam bas tu ada 40 orang, 5 orang antaranya adalah lelaki selebihnya pula adalah calon.. gua tunggu sapakah orang yang bertuah kat sebelah gua nanti, emh3.. memang da jadi tabiat agaknya kalo nak naik bas mesti rasa sonok kalau jumpa orang yang maveles ada kat sebelah, tetapi kesononokan itu akan punah kalau makcik pakcik yang ada sekali, kah3.. night mare... perempuan yang gua sebutkan tadi tu da sampai, berjalan perlahan2 tengok no kerusi dia kat atas, sambil2 menjeling2 kutu2 tadi, gua pun dengan serta merta buat2 tido.. (ini adalah kaedah yg betul semasa cuba mendapatkan perhatian yee), then bila dia dah jumpe kerusi yang bertuah itu,lantas dia usha pulak gua tengah tido tu dengan serta merta melapikkan pgunnya ke atas kerusi dengan perlahan2, gua bukak mata sikit2... nak tengok siapa kah gerannya itu, erm... tak bapa nampak sebab hari da gelap. Gua cuba nak cakap, "balik cuti ni katmana", tapi dia buat dekkk je... then gua cuba lagi, kali ni gua bagi salam dulu... "Assalamualaikum.. tum apa tum tum bak.. ".. pon dia tak balas, gua hairan kenapa begitu sekali ye.. barangkali dia terlalu malu untuk berkata2.. then gua biarkan dia, dan gua tido sebab kecewa takleh ambik praktikal kat dalam bas tu huuu~ bila gua tersedar baru tahu yang dia tengah layan mp3 tadi, disumbat pula dengan headfon dalam telingga , sah2 la!... terus gua takde mod nak berbual..

Sedar tak sedar bas pun da sampai...




Part bila dah sampai kampung memang gua tunggu.. sebaik sampai dengan mata pun da lebam, perut tengah lapar.. apa lagi cari segala makanan yang ada dalam dapur, memang dah takde benda lain dah selain daripada botol budu dari tahun bape entah, kijap adabi, sos tamato dan sayur kobis... WAAA... gua tak tau nak buat pilihan sebab terlalu banyak makanan yang terhidang. gua minum air sejuk jela... masuk bilik tido, harapan hari minggu untuk sambut hari raya cina mintak2 la happy ever after.. gua tau esok memang banyak kerja lepas ni... menoreh, memanjat, memcangkul dan lain2 aktiviti yang tak sepatutnya ada pada hari raya cina tahun nih.

 Kongsi Fa Cai...

recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |