Wink-wink
Sebaik kelas terakhir mulai tamat gua macam biasa akan singgah mana-mana gerai yang berhampiran untuk  membeli makanan yang sepatutnya dimasukkan didalam perut , dan macam biasa duit yang ada bersama cukup-cukup untuk membeli kuih tiau basah banjir dan tengelam dan tidak lupe juge air kosong, tak  sama macam hari-hari biasa gua sewaktu berjalan seorang diri tanpa teman disisi iaitu kawan, tiba-tiba gua ternampak bayangan seseorang yang menlintas disebelah,Bayangan itu seolah-olah mirip seseorang yang gua kenal dan hanya sempat melihat tepi raub wajahnya sahaja, dan terbukti wajah itula wajah wanita idaman gua!... oh.. hakhirnya kerinduan gua terubat jua selepas seminggu bayangan nya tidak kelihatan di mana-mana.. betapa gua rindu tahap kasturi dengannya

Hati gua pun mula berbisik "eh?!... bukankah itu.. ... adakah dia, macam kenal?? ",

[...]



Sebagai tindakkan reflek yang datang secara tiba-tiba, lalu gua pun mengambil langkah berani memecut tanpa menghiraukan orang lain di sebelah..... satu-satu gua potong ...dan bila dah menghampirinya, gua dah bersedia nak luahkan apa,segala skrip yang diterima semasa berbual dengan member2 sebelum nie dan juga skrip dari uncle ben sudah tersimpan untuk diluahkan,  gua dah tak tahan menangung derita untuk sampaikan salam kepadanya... lalu tepat pukul 12.00 tegah hari, lantas gua menjerit .... "AWAK!!"

....orang kat sebelah dengan serta merta berhenti. beberapa saat.. , dan lansung tak berkata, suana tiba-tiba jadi sunyi . ******.....

Dalam hati gua "AR... sudoh... apa aku cakap nie " gua masih teruskan lagi, "ASSALAMUALAIKUM.. SAYA NAK KENAL NGAN AWAK" walaupun ini bukan skrip yang sepatutnya keluar tapi inila hakikat semula jadi yang terpaksa gua terima, ohhhh craps....... lepas tu.... wanita itu mula kaku tak bergerak, lidah tak bercakap dan mata tak berkelip.. terus berpaling perlahan-lahan kearah gua, hati gua semakin mendenyut dan mendenyut bagai nak meletup... suhu badan terus menurun  secara mendadak  dari 32 ke -100 darjah celcius.. beku gua tak boleh nak bergerak dari situasi  itu untuk menyelamatkan diri, terasa seolah2 sudah diikat dengan kemas.. sebaik gua mengambil masa beberapa saat untuk melihat wajahnya secara live..

Dia mula tersenyum, dan sekarang muka dia sebijik dah ada kat depan gua... mata gua dari sebesar bijik buah kuaci menjadi sebesar bijik bola goft... mulut gua pula mengaga sedikit bagi pengaliran oksigen... dan inila masanya gua nak bagitahu kat semua pembaca bahawasenya.... itula



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

orang lain......... . =.=)
yeeee...... gua lansung tak leh terima hakikat ni,
sayang... wajah tepi dah sama, tapi depan dia lawa sikit dari orang yang gua nak,
tapi yang gua cari  bukan yang ni...

kecewa
bengang
macam nak pitam
malu tapi mahu...

apakah daya....

Dia tersenyum, dan mula nak perkenalkan diri, tapi awal2 lagi gua dah bagitau

"MAAF! salah orang....", terus berlari tak berlagu....(berjalan dengan laju) sebaik sampai je bilik...terjah pintu bilik, Keedummm!!nasib baik member takde kat dalam bilik , campak beg kat sebelah terus melakukan terjunan kat atas katil, debusssss..... terus tarik selimut rapat-rapat... tutup mata, sambil menjerit, "MALU DOOO!WAAAA... apa aku buat tadi Haaaa..." ... pada masa yang sama perut gua yang tengah lapar tadi automatik kenyang, sambung makan pagi esok jela, Gua fikir balik sejenak.. kenapa gua begitu berani dan selamba sekali? padahal ngan ppuan yang gua suke ni memang malu tahap muripan


Kalola itu dia,
segala permasalahan gua dah selesai


Adakah rindu yang membuatkan gua semakin berani? .... erm...
rasa2nya korang dah boleh rumuskan benda ni.

gua dah makin rindu ngan dia... lalu gua bangun dan terus buka laptop
pasang lagu  dafi - bila rindu    floop poppy - Aku dan kamu erm... jap, semak lagi... haaa,

slank - ku tak bisa

+ turn on the music...



ok, itu sahaja.... bye2.. layaaaaan ~

pss: aku rasa inila entri ak paling jiwang setakat nih haha....
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |