Wink-wink
Gua...Rasa macam nak baling je pemadam kat orang depan,hujung dan belakang sekali, kelas hari ni gua rasa paling emotional(penuh perasaan) mengikut dalam banyak2 kelas yang gua pernah hadiri, tapi mungkin sebab hari ni je..
Pelbagai cerita dan perasaan bercampur baur.. sampaikan pensyarah pun tumpang emotional jugak, minit pertama gua masuk kelas lewat 53 seconds tapi hari ni pensyarah tak cakap apa2 dia diam. tapi masih tenung gerak geri gua.., gua berjalan terus duduk kat kerusi,bukak laptop pasang fesbuk.. ops!silap maksudku bukak kerja yang dia bagi , fesbuk kena blok kat sini.. masa tengah syok buat assigment yang dia bagi tu,  terus gua hairan kenapa hari ni  rasa lain macam je , ada benda yang tak kena terus tengok orang  kat sebelah, orang belakang, dan orang depan sekali. pesyarah yang mengajar tu sebenarnya bukan cerita pasal apa yang nak diajar, sekali dengar betul2.. dia cakap pasal hal2 peribadi yang menimpanya semalam, dia cerita pasal adik dia bercouple?? family dia dan lain-lain yang  berkaitan dengan dia emm ,belum pernah dalam sejarah  hidup gua dengar benda ni.... kerja gua yang nak dibuat ni rasanya dah boleh tutup , tangguh pasni atau takpayah buat, ini mungkin peluang keemasan nak buat kerja lain... update!yeahh hehe.. bila perbualannya itu melebihi 15 minit, semua orang dalam kelas tu khususnya dak pompuan semua cerita benda yang sama, walaupun ada setengahnya  takde  kaitan langsung, ada yang cerita pasal projek sem ni susah,tak patut, dan perlu dibubar ada jugak cerita pasal, hari ni nak makan apa? pataya? nasi goreng? bihun bakar?..yang takleh blah, cerita pasal clash dengan pakwe lama jumpe pakwe baru??.. macam2 gua dengar,seniaku rasanya kelas hari ni dah jadi macam zoo,semua orang bebas bergerak,bersuka ria... dah macam taman tema gua tengok.. assigment hari ni mungkin xde gua rasa.. hari ni sesapa yang ada masalah peribadi,masalah kewangan atau masalah dalaman bolehla masuk kelas ini dan luahkan apa sahaja yang terbuku, tersurat, dan tersirap... gua takde masalah kat sini, jadi tak tau nak membebel apa, bila keadaan menjadi bising dan sedikit terkawal.. gua mengambil langkah drastik membuka game kat dalam laptop  tanpa disedari oleh sesiapa pun seniaku... ohh... best betul kelas hari ni!! :D, kelas bersurai dengan amat ceria, semua orang suka.. gua pun happy .dan pensyarah tak lupa nak bagi assigment baru!.. bijak sungguh perancangan beliau, gua amat kagum... genap 8 tugasan dalam gengaman hari ni, yahooo!!! ARRRR... seniaku... assigment lagi! : korang rasa patut ke dia buat macam tu?

pss: esok gua ada rombongan ke las-kopak... weee ~


recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |