Wink-wink
Baru-baru ni gua termenung panjang kat blog sendiri, entahla mana datang idea nak buat  benda baru ni, setakat nih dah berapa puluh da header yang gua buat, itupun tak termasuk header yg gua buatkan secara coprate.tukar sedikit demi sedikit lama-lama jadi bukit. Macam itula peredaran yang ramai orang tak sedar.. kecuali member gua yang suka main cat air tu yusenze,rerama,ekyn,aizzudin  dan mereka yang lain.. barangkali acapz yang gemarkan water calour pun akan perasan. :D

Tujuan utama gua bukan hanya untuk membebel buat kali pertama kat sini,. tapi secara peribadinya  gua ingin capai satu matlamat gua sendiri, iaitu

Luas, Ringan dan Berkarisma Senang

Miskipun perubahan hanya sedikit tetapi apa yang sebenarnya gua nak bagitau adalah... ok tak design baru nih???

Jangan terkejut dengan soalan sebenar gua tu.. yeee, memang betul, memang xde tipu. punya. itula soalan dia, Kita terus kepada point seterusnya, gua mula berangkapan ,Elok tak rasanya bila nak buat apa-apa tutorial macam mana nak masak bihun untuk post seterusnya,? xdela sempit sangatkan? atau.. macam mana.? sebab kadang2 gambar bihun mungkin terlalu besar. tapi kalau ramai yang memikirkan lebih baik kekalkan yang lama, its ok.. gua terima secara berhemah, emm... demi mencapai prinsip yang gua melalut tadi  tu, gua akan tingalkan peti kat bawah untuk sedara nilai, nanti pandai2 la tu.. hehe, Tenkiu.

Previous Design :)



Pss: Gua post artikel nih lewat malam, ngantok nak tido... *yusenze header nk siap da, aku mimpi..



recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |