Wink-wink
lukisan ini dilukis dimuka belakang nota classification of law



eheee,.. sendiri pun tak sure kenapa aku suka sangat melukis.. mungkin sebab. harghhh bukan sebab mungkin... sebab ia adalah hobi aku dari mula berkecimpung dalam industri seni yang tak pernah wujud diatas pasir dengan melakar objek matahari yang dirujuk pada matahari sendiri kat atas petala langit yang bertingkat-tingkat tingginya, uuuhuuh huhh tarik nafas...  kemudian aku mengembangkan lagi bakat yang amat terpendam ke dinding rumah, secara ringkasnya aku menconteng diding dengan careyon, sejak pada itu aku dianugerahkan sebidas rotan zaitun oleh ibuku yang melarang perbuatan itu untuk pada masa akan datang, mungkin seni aku tidak diterima di diding rumah. Pada masa itulah aku mula belajar tentang peraturan dan undang-undang dirumah secara tak sengaja.


Buku teks nilah paling banyak aku conteng dari membaca...

sekarang.. zaman dah cangih, teknologi meneraju segala macam benda yang ada.. *betul ke tak ayat aku ni...

komputer menjadi aspek terpenting bagi aku untuk buat kerja, dan boleh kata hampir semua kerja aku lakukan melibatkan komputer.. dari komputer aku dapat buat macam-macam.. melukis, design, dan cari rezeki pun boleh dekat situ.. ditambah pula bila ada internet.. boleh kita update blog kan? jadi secara ringkasnya aku suka melukis.. dia buat aku senyum, buat aku ketawa, buat aku kecewa kalau dakwat pen tiba-tiba habis.. dia ada emotion yang amat unik.. well you know.. dia ada.. nilai untuk diri kita,  untuk sedara yang tahu menilai.. yang tak tahu menilai boleh tanya yang tahu menilai ok..




Ini merupakan flipbok yang pertama aku upload kat youtube haha...


sebelum korang komplen baik aku komplen dulu.. kurang jelas, pixel berterabur huhu.. nanti aku pinjam camera sapa-sapa yang cukup pixel then ada masa aku upload kat youtube ok? oklaaa..
Sayang sekali, aku dah mulakan benda ni pada usia yang sangat muda.. darjah 6 tak silap aku.. just simple-simple je.. dengan 2 helai kertas.. then ada orang lidi tu gerak siki-sikit.. bila masuk tingkatan 1, aku buat lagi.. daripada 2 kertas aku buat 50 helai kertas dekat buku nota sekolah.. masuk tingakatan 2 pulak.. aku serius nak buat animasi katun nih.. habis semua buku teks sekolah yang ada space kosong kat tepi aku kerjakan.. then bila masuk tingkatan 3.. aku jumpa memopad dekat kedai.. pehhh ini lagi sesuai tuk aku buat kerja. senjak aku mula kan animasi 2D di atas memopad, hampir 500 keping aku kumpulkan sampai tingkatan 5.. 15 darinya berwarna.. setiap dari satu memopad ada 150 helai kertas.. dan aku buat secara bersilang depan dan belakang.. total 300 helai.. dan yang sedihnya.. mak aku dah buang semua.. dia ingatkan sampah huhu.. tanpa memberitahu aku. aku amat sedih.. tapi ilmu yang ada terus aku kembangkan, dan hasilkan lagi sampai sekarang.. setakat ni hanya ada 10 memopad sahaja... kalau ikutkan animasi flipbook terbaik pernah aku lakukan adalah animasi bersiri macam anime tu.. aku buat dengan teliti sehingga pergerakan betul-betul licin.. sekarang ni kurang sikit.. mungkin sebab takde masa.. tapi.. jika ada kelapangan.. why not aku teruskan.. 




habis setiap penjuru nota aku kerjakan... haha... sekian.

**pss bizi skit mnggu lepas dgn mnggu nih.. ada exam dengan presentation law, aduyaiii. caiyok2 :P
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |