Wink-wink
Kad Hari Raya Aidilfitri.. Versi Katun...


Salam kenalan-kenalan ku... post kali ni, aku lukis gambar-gambar suasana hari raya yang telah diwarnakan.. memandangkan bab-bab mewarna sebenarnya aku memang fail , asal warna je.. memang aku tak boleh pergi jauh..(kalau warna guna tangan) tapi kalau melukis sahaja takpe.. jadi aku cuba warna lukisan aku ni perlahan-lahan.. memang ambik masa sikit, tapi sebab minat punya pasal its just keep on doing .. bayangkanlah dah 7 lukisan aku buang camtu je.. sebab warna punya pasal.. sekarang ni aku tekad nak gabungkan warna dengan lukisan, dan aku akan perbaiki sikit-sikit pada masa akan datang..

Ni sebenarnya idea adik aku sendiri, dia suruh aku buat kad raya yang ada katun-katun huuu.. kalau ada yang berminat nak ambil... ambil lah, aku dah sediakan link dia.. kat bawah tu.. entri ni mungkin akan sentiasa terupdate bagi menjadikan entri yang berbentuk koleksi hari raya seniaku. Harap sedara semua suka.. walaupun gabungan warna ni sedikit lari.. >.<)"




















Akan datang... ada lagi... tunggu...


Kepada semua kakitangan geng blogger :)





















Pss : naluri aku mengatakan ada sesuatu yang gembira sebaik tiba di kampung nanti..
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |