Wink-wink
Salah satu perisian Percuma(freeware) paling bagus pernah aku jumpa adalah Folder size dan Duplicate file finder kedua-dua perisian ini datang dari produk mindgems , ok. dari segi interface dan cara pengunaan teramat ease of use sangat mudah digunakan

Cuba tengok dulu PC sedara, buka windows explore atau My document.. size folder memang tidak dipaparkan, dengan perisian ini.. segalanya mungkin hohoho. 


Homepage Folder sizi

Dowload

Untuk Duplicate file finder ni, dia mencari data-data yang sama, yang menyebabkan PC sedara memakan ruang yang banyak disebabkan terdapat data-data yang sama. contoh, lagu yang dah ada dalam folder lain terdapat juga di dalam folder lain.. hurmm -.-  lebih kurang macam tu lah.


 Homepage Duplicate File Finder

 Download

Pss.. setelah sekian lama, aku kembali semula menekan butang [ New Post ] dalam blog...
sibuk kali ni agak lain macam sikit.. pergi sana pergi sini, buat itu buat ini, maaf kalau ada apa-apa yang aku terlupa sehingga mengambil masa yang agak lama :P
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |