Wink-wink
Salam, kali ni... aku duduk di atas kerusi sambil temenung dengan nasib seorang remaja sorang ni.. apesallah boleh ada lagi manusia yang langsung tak tahu apa yang dipegan sehingga bangga sambil tersenyum manja seperti lamar menayangkan botol arak di depan khalayak ramai di fb.. sedih aku dengan budak perempuan ni, betambah pilu aku rasa bila tahu dia mabuk dengan botol arak tu, adooiii lahh.. aku tak sure dia ni melayu islam ke tidak, samada islam yang kekurangan pengangan akidah dengan level tahap kritikal atau bukan islam Wallahualam

credit : milosuam.blogspot.com


Dia ni sambut hari jadi disebuah hotel dengan beberapa orang lelaki lagi dibelakang tu, dengan selamba menayangkan di fb, dimana kita tahu sebuah tempat umum  perhatian ramai walhal kita sendiri tak tahu menahu , aku tak nampak dia berasa bersalah kerana mabuk tetapi lega kerana tak buat maksiat, WTFish??, arak tu saja ibu segala maksiat Ya Allah..

sebenarnya bukan masuk kali pertama aku jumpa manusia yang tak tahu menahu benda yang halal dan haram, In fact, aku sendiri pun ada beberapa kawan yang terlanjur dan agak sukar untuk shoot the advice, aku betul-betul berharap dia kembali, bukan senang nak menebus dosa yang kita lalui hari demi hari..

sekarang generasi sudah beralih kepada kegelapan yang jahil dengan pengangan akidah,betapa luhurnya ajaran yang mereka dapat selama mereka hidup dan belajar, betapa sempitnya pengetahuan mereka selain daripada memikirkan keseronokan,masalah sendiri,kepentingan sendiri dan macam-macam, tak lama lagi mereka mungkin akan bergelar ibu-bapa, bagaimana pula dengan anak-anak mereka nanti, di mana setiap yang dinyatakan ditunjukan satu demi satu..

Salah satu petanda hari kiamat yang telah diutuskan senjak beribu ribu ribu tahun yang lalu...

Umat Islam akan Tertimpa Penyakit Orang Kafir -
Daripada Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w bersabda: Sesungguhnya sebahagian tanda-tanda dekatnya hari kiamat adalah hilangnya kemanfaatan ilmu, makin ketara kebodohan, diminumnya khamar (arak), meluasnya perzinaan dengan terang-terangan, banyaknya wanita dan sedikitnya lelaki sehingga lima puluh  wanita mempunyai satu pelindung lelaki.
(Riwayat Bukhari)





Rujukan : http://www.rediesh.com/wanita-yang-dicintai-iblis


Manusia takkan puas dengan hidupnya didunia, kerana penuh dengan kenikmatan.. ye dak
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |