Wink-wink


Assalamualaikum, uhum.. , testing testing , 1 2 3 fo five six seven eat nine ten, selepas bertahun-tahun tak update hakhirnya aku rasa macam malas lagi nak update.. hakhak,

Tapi....                                     kan..

aku tak sangka sebenarnya kehadiran blog ini banyak menemani aku ketika dulu, menjadi tempat untuk bercerita dan berkongsi sedangkan aku sangat pendiam dan pemalu(dulu la....... .... sekarang pun), sebab memang tak boleh nak translate ayat dalam hati kepada bentuk perkataan, pernah sebenarnya try cuba bercakap dengan orang masa sekolah dulu.. tapi tak keluar hanya gelombang udara H2O je yang berjaya keluar, gegeran keronkong tidak bergetar dan bunyi gagal membentuk perkataan yang aku nak gitau tu.. ARR ARR ARR.. ,

topik kali ni, ak melawati blog pertama aku sepanjang mengenali internet, disini lah aku mengaji, menganalisa, mengtesting, dan mengacam macam lagi, disini juga lah aku mengenali rakan blogger yang lain seperti.. hmm..(   pssttt masuk nama kat sini xD   ) dan lain-lain lagi, mereka sangat baik dan hampir cute.

jadi, aku dengan entah macam-mana cuba berenti sekejap buat kerja, lepas tu bukak blog dan perhati sejenak muka blog yang dah hampir 60 tahun tak update.. hmmm, aku rasalah kan dah lama blog ni dengan design camni, jadi aku dengan rajin nya mengemaskinikan layout blog tanpa menghiraukan sesiapa pun.. tapi .. tapi.. kita bukan nak bincang pasal benda ni, , pernah tak tiba-tiba rasa macam nak baca post-post lama? pernah tak? tak? pernah? pernah tak? cakap lah cakap lah... uhuk..


 alrite, jadi aku scroll balik back in 1945 zaman perang dunia ke 2, aku baca semula entri-entri lama yang paling first sekali..., aku baru baca satu perenggan, mata aku tiba-tiba berkerut.. makin aku baca, makin berkerut, mata aku makin sepet, mulut mengecil, rambut berguguran... memang dasyat apa yang aku lalui... adeh kelakar plus rasa macam nak tumbuk dinding bagi tembus patah balik kena kat muka. kadang-kadang aku pulak yang kritik dalam hati apa yang aku tulis dulu, ek ele.. poyo nye mamat ni tulis, pebenda aku tak paham....







recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |