Wink-wink
Apelah nasib, hampir 2 tahun mengenalinya dalam henpon kami ber sms sampai ke sudah, bila ada masalah aku bagitau bila dia ada masalah dia pula bagitau sampai kadang-kadang boleh pula dia bergurau suka menyukai dengan aku. Aku ingatkan apalah.. tapi bila dia serius aku pulak yang rasa lain.

Aku dan dia, tak pernah bertemu dan tak pernal berbual mendengar kata dari mulut ke mulut.. erk.. komunikasi 2 hala hanya la melalui henset. Mula aku mengenali dia sewaktu bergurau senda ngan kawan dia, sedangkan dia tak pernah ade kat situ. Dari situla entah macam mana kawan dia tu bagi no henset dia kat aku, bukan ku minta pun.




Hampir sekian lama bersms, bergaduh , bergurau dan lain-lain menjadi perkara biasa dan hakhirnya dia

..........


begitulah ceritanya..
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |