Wink-wink


Hari tu aku dapat kesempatan untuk menjamah sekali lagi SLR keluaran Nikon yang best, memang tak dapat nak dinafikan kehebatan dan keupayaan pengfokusan yang terbaek untuk tangkap gambar, sebelum nih pun aku dah biasa pakai SLR untuk tangkap mana-mana gambar aku suka, tapi kali nie memang da lama rasanya tak pegan SLR. Kenapa ek? Sebab itu time aku dapat join persatuan fotografi yang menawarkan pelajar-pelajar yang berminat mengikuti pengambaraan tu.. perhh anak sapala yang taknak, tangkap gambar keindahan ciptaan tuhan nih memang betul-betul bagi kesedaran kat aku, hehe.. pulak dah... ok teruskan


Suatu hari, datangla member aku kat bilik aku, dia bawak SLR dia sekali(pinjam dari fakulti), perh… Nikon nih, aku dengan cepatnya mengapai lalu mengeshot mana-mana tempat yang patut, sebab terlalu excited dengan kuasa lence dia… ini antara gambar yang sempat aku tangkap. Aku menggunakan shutter speed yang tinggi dan ditambah pula dengan ultra flash yang menjadikan suatu gambar tu gempak! ... konon-kononya gempak lah







Patutlah ramai orang suka main dengan camera ni.. funn weh!



recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |