Wink-wink


Tema : Palestinian Guy




woo, apa ni? ok dah lama rasanya aku tak update blog, sebab sibuk sikit taun nih ngan assigmentla, ujian la dan mcm2 lg. ok sebelum ak mulakan ap2, aku nak bgitau masa aku design yang kat atas nih masa tu aku tengah wat keje , sampaila aku boring aku bukak adobe photoshop(nak ilangkan boring) dan bermulala operasai aku. mula2 cari gambar yg nk dioperate, cari punya cari jumpala gmbar nih kat dalam hanpon aku. masa yang diambil untuk wat benda ni,adalah 7 jam! memang lama(sebab tak pro lagi) @sedih. Stat pada pukul 2pagi sampaila pukul 9pagi, sempatla sahur dan semayang tu. Okey! dah habis menbebel pasal design pertama kat atas,sekarang nak tunjuk pulak macam mana aku cuba lakukan(bukan tutorial), kenapa bukan tutorial?@fikir sebab belum cukup snapshot yang aku dapat dari mula sampai habis.. ok harap2 semua paham, saksikan perjalanan aku @sengihnampakgigi









Mula2, aku cari bahan2 yang perlu, sebenarya aku main ambik je, lepas tu baru pikir nak wat apa.










Bersama boikot rejim zionis yg b*****g tu -> Tajuk tersirat dalam logo kt gambar ni.
aku gunakan feather untuk membuang bahagian yang tidak perlu



hampir siap, tapi masih belum memuaskan, sebab belum nampak natural lagi, jadi kita boleh menggunakan lighting effect dakat menu render



macam ni, untuk memudahkan kerja, kita perlula menyusun elok2 setiap layer dan satukan dia sebagi 'smart layer'. Mudah untuk buat sesuatu nanti



inila hasilnya lepas letak effect tu.




Siap!


recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |