Wink-wink

Kepada kawan-kawan, ini adalah entri terakhir ku.....
-

-
-
-
-
-
-
-
-


Terakhir sebelom aku tido pasni. heee >.<), sempat lagi aku tulis entri nih biarpun tengah sibuk sekali pun. Nasib baikla tangan tengah rajin lagi ni, gua nak story sikit je pasal beban ohhh beban ni, gua maksudkan beban ini merujuk kepada  final projek gua untuk sem akhir ni. Semalam berdasarkan tarikh yang ditetapkan diatas aku dengan tertekannya mengumumkan hari ini adalah hari yang membebankan bagi aku.



semalam aku terdatang lewat ke kelas, biasala awal lagikan? student pun dalam kelas still ciput ciput cam siput sedut..haha, maksudnya adalah terlalu sedikit. Tapi gua kena ceramah sikit je ngan lecturer kenapa datang lambat.. lepas tu ak kenala buat dia ceria sikit dengat menunjukkan muka aku yang cam owng yang baru bagun tido , sekurang2nya kurangla sikit ceramah tu.. ok, part ceramah dah habis.. itu baru level 1 untuk menguji tahap kebebanan kesabaran aku.

semasa mesyuarat yang dijalankan oleh beberapa lecturer yang ditugaskan untuk memberikan tajuk  final projek kepada semua pelajar, aku dengan terkejuzz nya telah mendapat tajuk yang jarang ditemui oleh mana2 pelajar lain, tau pe dia?? sebelum aku jawab soklan tu, aku ingatkan dapat tajuk yang biasa terpahat kat dalam sanubari multimedia aku ni, cam... nk jualbeli produk, marketing,animation dan lain2...
but last2 aku kena buat projek KAFA..... oh.... submenu dia, cara2 solat dalam kenderaan,solat2 sunat dan lain2 solat... ohhh.... projek tu kena buat sepadan untuk budak darjah 5 yang ambik sekolah agama.., emmm sebenarnya menarik untuk aku... but..... apa yang membebankan aku adalah... tulisan can not be in malay... or english... so?? JAWI or ARAB maaa... ayoooo gua sudah pitam ooo~ macam mana nih? macam mana mau buat? macam mana nak tulis tulisan2 nie?


bahasa jawi aku boleh baca, tapi xleh tulis kat keyboard, walaupun ada stiker jawi or arab sekali pun, huhu... agaknya berapa banyak masa kah aku perlu ambik untuk habiskan khatam tulis dalam bahasa jawi nih? sebelum siap projek tu? masa diberi 4 bulan je.... OHHHH~ beban weh...


apala agaknya kalo tersilap taip masa tengah present, conform kena gelak dan mark pun down, emmm kena jalankan misi pertolongan cemas kat pelajar yang ambik aliran agama ni. Ok, kalo fasa pertama projek ni siap, ada masa gua publish kat sini, nak tau apa lagi kena perbetulkan. Dan memerlukan pandangan dari anda



gua pun pening lalat lagi ni, nak buat benda yang interaktif tuk budak darjah5 ni bukan senang, kenala selami kehidupan diorang yang suka benda yang macam mana? dari segi butang nak tekan tu... haizz.. mesti kena letak benda yang banyak bergerak , cam katun2 tu... emmmmmmmmmm..... okla, sedara tengokla nanti, gua merana ni, nak tulis camna. Wassalam



ZZZZZzzzz....
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |