Wink-wink

Bagi pengguna Yahoo messenger(YMSG), Kini ada jalan mudah untuk memberi respon terhadap mereka yang dirasakan tidak dapat melayan  kerana sibuk atau lain-lain. Anda tidak perlu memberi tahu kepada mereka kerana sibuk dengan menaip diatas keyboard, kerana.. semuanya dilakukan secara automatik, *cam boot je kan, hehehe.. 

Jadi.. sebelum kita tahu caranya... apakata kita



Cuba  bayangkan...

Diri kita seperti maya karin, farid kamil, nasha aziz atau nak mudah sikit diden, mesti ramai yang menunggu kehadiran kita nak berchatting, dengan jumlah 100 orang dalam satu masa menghantar mesej kepada sedara tentu menyebabkan kita mulai pening, panik dan takde masa nak melayan diorang . Bagi mengelakkan daripada salah faham, ada baiknya bagitau mereka yang kita sedang sibuk atau lain-lain ayat yang dirasakan patut untuk mereka tahu situasi kita sekarang.

Perisian ini dipanggil YMSG Auto Response, sebuah perkakasan untuk Yahoo! Messenger 9.0 yang berjalan seperti menjawab pengilan secara automatik. Sungguh compatible dengan versi 9.0 plus percuma dan mudah digunakan.

Apa feauture nyew.. *In English

Features in YMSG Auto Response IM for YM 9

Features available in this software include of Buzz Before Sending Response Message, Buzz After Sending Response Message, Just Send Response Message.

Download YMSG Auto Response

Extract File tu..

Kemudian tekan YMSG Auto Response.exe, aplikasi ni sebenarnya tak melibatkan apa-apa kemasukan sistem(install) pun dalam komputer dia betul-betul portable dan senang digunakan.


Bila kita memasang YM seperti biasa, pastikan sistem Auto Response juga dipasang, anda tekan butang Enable untuk mengaktifkannya, kemudian tulis apa-apa mesej didalam kotak yang disediakan. Ingat, iainya lebih disarankan untuk digunakan bila terasa digangu sahaja.

Option Respond Setting ini termasuk Buzz After Respon | Buzz Before Respond dan Just Respond
Iainya bermaksud, anda boleh menentukan yang mana akan memaparkan mesej anda sebaik menerima mesej daripada mereka yang dirasakan annoying, jika Auto response masih lagi active, maka kesemua respon dari yang lain akan turut menerima mesej yang sama dengan cepat dan automatik hehe.



recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |