Wink-wink

Memang dari dulu aku sendiri belum sampai idea nak letak apa dalam blog ni, aku ka seni ka atau apaka...? merangka/mengubah/mengemaskini memang dah jadi tabiak aku dari dulu, suka sangat akan perubahan kepada yang lebih baik, tak taula apa pasal, tapi kadang-kadang baik untuk aku sendiri dan kadang boleh jadi sebaliknya... who know? tapi setiap apa yang aku buat mesti bersebab, aku suka tengok benda tu clean,harmony,balance dan simple... sampaila sekarang aku belum tentu complete lg.

aku nak merangka menu aku la..., sebab ada lagi aku tengok ada kucar-kacir. Thanks jugak kepada sedara, sebab ada yang request.

Syafiq : Personal - " aku rasa kalau ada kategori komputer tentu senang aku nak tau pasal komputer lagipun aku buta it sikit hehe, ko wat la satu, belum ad lagi kategori tu.. huhu, nk sgt tau. Byk da ko ajar dalam chat room, kongsi kt sini mungkin lg senang. "

(>.< ), nak kata aku pro sangat pasal komputer tak jugak, tapi bila satu benda tu aku tau sikit2 mesti nak kena bagitau. Ini rumusan menu yang aku bina balik..



EMM...Boleh jadi jugak apa yang aku drafkan ini tak menjadi... at least aku nak buat camnila...  try nak manfaatkan ilmu yang ada.

Apa pendapat sedara? perlu penambahan ka?
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |