Wink-wink
Uhk3!.... huuu aku tak berapa sihat ri nie, emh3.. semangat2! ok, seperti yang kita dah tau Ada beratus ribu blog kat luar tu.. dan kebanykkanya semua pun menarik, jadi gua sempat kunjung yang mana pernah je.. kalo nak hayati semua takut kena penyakit ole-ole pulak.. Ok, ini adalah senarai blog/site yang gua suke bace secara personal atau secara teman tapi mesra.. bukan gua dipaksa atau dirahsuahkan demi menjaga kepentingan seseorang, ini adalah dari segi pandangan dan keluhuran perlembagaan gua sendiri hehe.. ^_^)', korang jangan la risau, kalau tiada blog korang kat sini, sebab secara jujurnya aku suka sangat mengikuti blog-blog orang lain tu.. kadang2 korangla yang mengurangkan tahap kebosanan aku di waktu aku lapang dan mengucapkan bebanyak terima kasih, untuk entri kali nie aku nak gitau la sikit pasal blog yang memang aku suke baca walaupun ia takde kena mengena langsung dengan taste korang. Tapi aku teramat menghargai gaya penulisan korang yang betul2 best, dan tak sama macam aku nih huhu ~ ^^. Walaupun blog yang aku suke ni sebenarnya tak semestinya popular or dia tu artis atau ada hubungan ngan aku.. tapi sebab aku suke nk wat camne kan? ^_^), okla.... layaaaaan~


pss : disini xde tempat pertama or kedua. tau...





Blog si budak ABOI

Haha... korang tau apasal aku suke blog nie? bukan sebab dia ensem or dia adalah aboi... tapi posting dia.. banyak aku terbace kat posting dia, semuanya ringkas,padat dan pejal.. ada post yang dia gitau "muripan", "kucing...." dan lain2 , terbace dekat tajuk pun aku da tergelak tak tentu pasal, dia suka ceritakan kisah2 secara peribadi, walaupun dia bosan xde idea pun dia tulis gak.. aku memang selut la dia ni ^_^)v , dia gak mengemar kucin cam aku, yesss!!...



Blog Roy Ekyn

Pertama sekali dia suka kehidupan yang agak spotin, aku rasa dia ni sedikit funky dan happy go lucky person. Apa yang membuatkan aku suke adalah... dia tak kisah lansung nak citer pasal apa pun asalkan ada kena mengena ngan hidup dia, lantakla nak jadi apa pun asalkan dia adalah dia.. hehe, lebih menarik kalo mod dia tengah best.. macam-macam adaaa.., aku pun spoting jugak kot... yesss



Blog Cybernetic88

Gua sendiri pengemar komputer,software dan hacking, inila sebab gua suke jugak blog nih.. apa ingat owng malaysia tak hebat ke buat software?? hoho dia ni memang pakar sikit bab bab software nih, macam-macam dia leh buat, cakap je.... nak sorot gambar yg emh.. emh pun buleh, hAA! apa tu?? hoooo positif positif gmbar makwe la, or cikgu kesayangan hehe, gua ingat nak belajarla camna nak buat software ngan dia.. gua pun ada buat jugak tapi tk sehebat dia. kunjungla blog beliau ^_^)v peace, aku tau sikit je pasal nak develop software nih ohhhh craps, anyway keep it up boys..


Blog Yusenze

Memang dia seorang yang bekerja keras jika nak sesuatu, bab2 chess.. ermmm... memang diala ranking no 1 kat malaysia nih.. hehe..^_^)v gaya penulisan dia adalah banyak pasal diri sendiri dan jujur bila nak gitau benda tu berlaku, merendah diri dan suka cuba ssuatu yang baru, sama cam aku... yessss!! <-- nok jugok dio ..


Blog propito

Sapakah propito?? miahaa... gua pun tak tau, suke sebab berani gitau sesuatu benda tu dengan padangan sendiri, lantakla owng nak kutuk ke apa ke.. yang penting dia tau mana yang patut dan mana yang tak patut... <-- pandangan aku je, best sebab banyak info yang unik dan pelik... yekot.. dan lagi satu, pastikan ianya yang asli.


Blog Ben Ashaari


Kenapa gua minat blog nih, petama sebab owng dia... perrghhh.... very strong maaa, wait rr,, tak mo pikir bukan2... gua bkan jenis yang g** -_-"). Apa yang lebih menarik pasal blog nih?, banyak info yang berguna macam tips2 kesihatan, pasal pekerjaan dan juga peribadi yang kerap diupdate, membuatkan aku lebih suka adalah.. walaupun abang kite nih da brumur, tapi seyesss memang suka ngan berblog.. bkan stakat owng mude cam kite jeee.. jadi gua dengan bangganya tabikkk la, ngan usaha beliau yang teramat keras, ^_^)v Peace.. bila agaknya aku nak dapat badan berketul nih... dahla kurus makan pulak sehari sekali.. adoiiiiiiiiii... kurus berketul la pasni.


antara lain yang gua minat :

:woooh:

mancai
kak amy
xpo
nina
rerama-unggu
jejaktrend
rojakstory
sukimina
hilang punca
Ariffshah
AcanCapik
Justkhai
craank - prenn prenn...
suhailatrdg
.
.
.
.
.
sorry geng kalo xde blog sedara,
sepatutnya ada juge, cuma.. penat den
nak menulis satu-satu, huhu.. blog korang diterima
kalo dirasakan terbaik, dan xde benda yg bukan2...

badan gua tengah panas... sebab deman2...



Blog diDEN..

Aikk?? blog sendiri pun nak review?? haaa lantak pi...la.... hehe ok... blog dia ni adalah blog yang biasa, bukan seorang penulis yang hebat seperti orang lain tapi suka sesuatu yang boleh diubah cam *coding ..etc dan lain2, juga kuat berusaha keras tuk menjadi yang terbaek(boleh laaa).. blog nih.. tak best, kunjungla blog diorang kat atas tue, sebab lagi best! - dikarang oleh munix

How dare u munix!:waaah: - respone by diDEN

ok , itu saje.... PEACE NO WAR! yeee..


p/s : ermmm.... aku mungkin sibuk pasni nie ngan projek2 yang sedang menganas tu... jadi munix akan menganti aku buat sementara aku takde...(kalo takde laa... kalo ada, aku ada), munix .. special agent aku tau, pakar IT tue.. kui3... dan kadang2 xleh harap.. ok, gua nk g klinik... wassalam
p/s: tanda jun 2010 pada widget tu adalah dimana ak mula review, and.. xde expired date.. kenangan2..

recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |