Wink-wink
Pernah terfikir tak macam mana nak download video kat Youtube? pernahkan .. guna IDM? youtube downloader? online internet downloader? ... kenapa nak susah - susah install benda tu? sebab seperti biasa gua akan ajar macam mana nak download video free kat youtube hanya mengunakkan perkataan OK! , pelik bukan? meh gua bongkarkan rahsia di youtube.. Jadi gua tak mo melengah - lengahkan masa, let do it together... moga-moga ilmu ini dapat dimanfaatkan bersama.layaaan~



ni yang biasa..

http://www.youtube_anda

cuba letakkan OK sahaja dia sebelah youtube
http://www.OKyoutube_anda


tak paham?? ok harap2 yang bawah ni dapat membantu anda semua

Kepada

dunloadla video petama aku ni hehe.Ok, pasni leh la dunlod lagu raihan ngan ceramah motivasi tu..heeee, kalo takleh jugak aku pun taktau nk jawab camne hee ~


ok demikian hacking ringkas daripada saya, jika nak mengemukakan entri ini sila letak pautan blog ini yaa.. - munix

woi! munix pe ko buat haa! - diden

soklan : video pekah yang lama sedara tunggu nk dunlod..?
stetament : ramai orang suka sangat dunlod lagu kt youtube .. ermm
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |