Wink-wink
Banner kedua aku tuk hari nie... hehe.. nampak ok sikit... daripada banner sebelum nie.. habiskan masa buat banner ni adalah dalam 30 minit lebih.. idea nak buat pulak 2 hari haha.. adehh... sakit tulang temulang aku, akibat kekurangan minum susu deslidi...^^)



Ok... aku sempat capture dari mula2 aku start buat banner nie, sampai habis.. harap2 korang dapat mengikuti dengan baik biarpun setiap yang dicapture tu ada yang tak jelas.. dan sebagainya.

layaaaaan ~




 
Letak effect reflection..

 
Letak warna gradient agar kena dengar reflection tue..





Ok, time nih aku mula rasa nak letak gambar awan... emmm..cari kat gungle la.. nak tangkap awan kat luar susahla, kamera henpon pun baru berapa pixel je. Gambar awan tu aku ambik kat sini

credit : [Gambar Awan]

 

Crop baek2... then susun betul2... emm.. letak jela kat mana2 awan tue,
tambah effect strike.. dan lain2..

 
Siap!


OK, itu sahaja daripada aku, thanks banyak2 kepada yang mengikuti entri ni, korang memang best.




recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |