Wink-wink
Siapa yang tahu pasal nuffnang tentu pernah daftar dengannya termasukla aku, dan mata yang aku kumpul pun dah kira ok tapi sebenarnya sikit je :ayokona:, tapi... semasa aku search internet, aku tengah cari informasi lebih pada nuffnang ni,lagi pun aku masih lagi baru. then tiba-tiba.......,:ha?: aku terjumpa artikel yang gitau pasal nuffnang nih,ada sesuatu yang buat aku tak pasti pasal nuffnang . Ramai yang tanya kenapa? apa dah jadi?

Aku dapat sumber ni dari internet, Will Nuffnang Fail? , mula-mula aku rasa macam tak percaya,maybe orang yang buat ni pernah kena rejet ngan nuffnang ke apa ke.. ak tk tau tapi selepas aku baca semua post dia, aku rasa ada sedikit kemuskilan . Adakah ia Benar ataupun tidak aku sendiri pun tak tahu.. jadi aku nak pandangan korang semua yang pernah cuba nuffnang ni, satu soalan lagi, pernah ke kamu dapat papasan daripada nuffnang??mungkin ada mungkin belum, ini hanya untuk pengetahuan sahaja, sebab aku suka program macam tu dan berminat ngan aktiviti dia. Tapi persoalannya untuk jadi publisher kat situ kena jugak ke dipilih berdasarkan local traffic yang tinggi? Siapa yang menentukan nuff untuk setiap halaman? untuk apa kita daftar kalau ia tidak semudah apa yang disangka? Mari kita menyingkap permasalahan ini.

Terima Kasih. Aku yang was-was :sorry:

Im still support nuffnang, but i confius right now.




Update :

Daripada masr "
My NN ads no earning at all since I put in last weeks, if still no earning in next few weeks, sure I will remove coz most of the time no ads show up."

Daripda Zist "NN ads won't appear all the time, that's why a bit cacat. Even kennysia's site also like that once in a while. "


recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |