Wink-wink

Semalam.. entah macam mana gua tegah sibuk study baca komik buku then tiba-tiba ada benda yang membingitkan telingga aku seluruhnya sehingga memaksa aku untuk bergegas mendapatkan maklumat berhubung kejadian itu... haaa apa berbelik-belik aku cakap nie?

okla, macam ni, semalam... asrama aku terbakar...













Aku cakap terbakar sebab loceng pengera kebakaran berbunyi semalam, menyebabkan aku buat2 panik dan terus menjerit ... Wooii Kebakaran woii... esok takde kelas!!



Emmm.... aku mula berlari menuju tempat orang ramai berkumpul.. diorang tak berkumpul pun kat padang kecemasan tu, tapi kat tempat loceng pengera berbunyi.. ermm... weird




Aku, tanyala member kat sebelah.. pesal la loceng ni memekak malam2 camni?? ribut xde, api xde... apa ni?? haaaizz aku nak study xleh, esok kelas pagi, adoooi... then, adala seorang ni.. buat anouncement nak lapor kat penyelia, elooo.. penyelia da tido da masa ni, da pukul 1.30pagi dah...





Bila aku da tau permasalahan ini, aku terus masuk bilik..  wat macam biasa, walauupun keadaan masa tu terlalu bising




Aku terpaksa bersabar lebih sikit.......... xde mood nak bace buku, dan makan megee xD



Tidooooooo pon taklehhhhhh AAAAAAAAAAAAA..... sampaila aku terlena dengan penuh aksi semalam..  ok, itu saje. esok kemungkinan besar aku lewat ke kelas.

recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |