Wink-wink

Betul.... (dengan nada yang serius...), gua hari ni dikejutkan dengan beberapa insiden yang berlaku tanpa diduga didalam sebuah bilik yang berkungci, setelah gua membuat laporan..... tapi tak sempat nak buat, hakhirnya gua sendiri berjaya menangkap pencuri itu, inila pencuri yang selalu datang senyap-senyap masuk tak diundang dan mencuri makanan kegemaran gua!jadi macam mana gua dapat menangkap dia? emm betul, gua yakin masih ramai lagi yang buat-buat pening dan hairan nak tahu sapakah gerangan pencuri itu, jadi bagi mereka yang ingin berwaspada gua harap langkah yang drastik macam drumstick nestle ini dapat menyelesaikan hampir separuh daripada masalah korang selama ini.. dan pencuri ini memang patut digelar binatang!! hukk....

Begini, gua dah pasang peranti eletronik yang peka haba,bulu dan hidung bagi mengesan tindakkan reflek pada setiap jendela yang ada kat atas muka bumi ni, tapi gua pasang kat bilik gua dulu...  nak tengok hasil keberkesanan nya....jadi inila hasil penemuan tiga tahun berturut-turut tanpa repeat yang sudah gua lakukan... owh, lupe sebelum tu, peranti ini juga dapat mengesan kata2 seseorang walaupun didalam hati.... 




 
 


Jadi itula kesudahanya... awasila jendela tingkap anda ketika anda sedang keluar main bola kat padang, atau kat tempat lain.... elakkan pencuri binatang ini memasuki rumah tanpa anda menyedari kehadirannya... ingatla ikan kegemaran anda yang tersayang....

sekian berita mengarut aku....


pss: untuk makluman sedara yang mempunyai laptop, sila beri perhatian! sebelum ni kat asrama aku ada kehilangan labtop acer.. baru je kena curi ketika beliau sedang mandi, dinasihatkan supaya membeli lock untuk laptop... ak sentiasa berjaga2 huhu....





recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |