Wink-wink
Halaman : ITYM.blogspot.com
ITYM : Information Tecnology Youth Movement

Kemunculan sebuah blog ITYM yang melambangkan suatu tempat merialisasikan generasi belia blogger yang terbaik khususnya di kalangan belia di Malaysia amat dihargai dan menjadi jalan terbaik mengankat peluang generasi belia ke suatu tahap yang lebih dinamik. 

Baru-baru ini aku hanya tersedar sebaik menerima pesanan daripada
Sazali Yusof  yang mewakili blog profnottree untuk melibatkan diri dalam Creative Youth Blog. Ye! dan aku sangat berminat.

Sempena tema hari belia Negara tahun ini "Belia Kreatif Pemacu Pembangunan Negara" , ITYM telah berusaha membuktikan kewujudan Belia Blogger ini mampu menjadi platform yang terbaik untuk kita dan sama-sama  menjadikannya sebagai satu budaya berblog yang baik, serta banyak memberi manfaat kepada orang ramai, lihatlah betapa hebatnya peluang ini kepada kita, selain daripada terus berblog kita juga mampu menyumbangkan idea kepada orang ramai dan sekaligus menarik minat dan kepercayaan orang ramai untuk melihat bahawasenya budaya berbloging ini juga mampu menjana pemikiran belia yang relevant! kenapa berblogging menjadi pilihan? secara peribadi...

Ramai yang masih ragu-ragu akan kelebihan dan faedah yang kita dapat semasa berblogging, bagi aku.. berblogging melambangkan portfolio diri kita, dan ia adalah portfolio paling terbaik tanpa sebarang modal! selain mengambarkan diri kita iainya juga tempat kita berkongsi ilmu.

Jadi, apakata kita ramai-ramai memberi sokongan kepada persatuan ini untuk terus membuktikan kemampuan belia di malaysia dan menjadi satu lambang generasi belia blogger yang terbaik!

Baiklah, itu sahaja.. 

Nanti!! baru-baru ini ITYM telah melancarkan satu contest untuk kita semua! yee, bagi mereka yang gemarkan berblog, jadilah sebahagian dari ahli ITYM, sementara peluang masih terbuka luas cepat-cepat lah melibatkan diri huhu..  Jadi untuk maklumat lebih lanjut sila dapatkan butiran disini. >> contest

Sekian info dari aku...

recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |