Wink-wink


Best online Flash games, game kali ni berbentuk flash 2D..  dalam pemilihan aku kali ni, aspek terpenting sekali adalah halaman tu mestilah kena ada banyak game.. sangat banyak berjuta-juta.. mudah dan tersusun, paling penting tersusun mengikut kategori.. jadi senanglah kita nak pilih dengan cepat dan tepat.. lagi satu, halaman tu sendiri tak berat dengan benda lain. Aku juga membuat pemilihan berdasarkan keyword yang dicari iaitu Rising search untuk game-game macam ni, mungkin bagi aku ini yang terbaik..Berikut merupakan ulasan.




1# Miniclip


The best

2# Y8 game 



Memang feveret aku.. semua orang boleh main, simple dan senang nak tahu.. terdapat banyak jenis game kat situ dan semuanya disusun mengikut kategori. Halaman dia juga tak terlalu complicated bagi orang yang mula-mula masuk.. dan kebanyakan game dia tak digangu dengan iklaneka..

3# AddictingGame


Halaman yang menarik, Top page on the net.. kategori yang simple dan banyak games :)


4# shockwave

5# Didi Game



Ok first didi game menerima pelawat yang sangat ramai.. dan sebelum pada ni aku ada menyemak statistik penguna internet yang kerap mencari game-game ringan di internet dan boleh dikatakan majoriti adalah kaum wanita, hoho.. halaman didi game juga amat sesuai untuk perempuan.. rata-rata apa yang aku dapat lihat adalah katun perempuan -.-


Contoh halaman game yang mungkin tak best



Kalau ada siapa yang nak kongsi lagi, silakan lah..
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |