Wink-wink


Angin dari jawa timur bertiup kencang ke arah ku, hujan mulai turun sedikit demi sedikit lama-lama jadi lebat! fuhh, lantas aku berlari mendapatkan shelter iaitu tempat berteduh... basah kuyup aku tidak hiraukan lagi, tapi apa yang paling penting aku taknak kesejukan bermandi hujan, oklah................ dipendekan cerita..  lama betui aku tak ber-update! ,  seperti yang pernah aku ceritakan pasal draf sebelum ni skang kena balik kat aku, haa padan muka hang..  tapi apa yang paling tak best bila melihat kawan-kawan ku turut sama tak berupdate seperti pokok berdiri di titian jeti.. aku sentiasa mencari peluang untuk update.. tapi.. tapi itulah..  tak tahulah kenapa bleh jadi susah, mungkin aku selalu kerap berfikir tentang ketidak relevantnya sesuatu post itu.. sehingga telah datang perasaan syak wasangka hikayat merong wawangsa, eh.. pe aku merepek nih, ok ok.. sebenarnya aku memang teruja nak berkongsi dengan sedara semua , tapi sering tersekat sekat di celah batu bata..

Setelah sekian lama sibuk dengan urusan maya, makin susah nak dapat kan spirit untuk berblog, tapi.. aku tetap nak cari jalan supaya aku tak berhenti menekan keyboard, kadang kala spirit tu datang, sehinga aku melompat-lompat bagai nak gila kerana berjaya mendapatkan spirit tuh.. tapi sebaik nak update je.. ada-ada jela halangan yang mendatang, kadang-kadang urusan peribadi juga mempengaruhi komitmen aku nak berblog, begitu juga dengan idea bernas, semangat, kesibukan, sosialiti, komplikati, keklakati, keketiketi dan juga kes dalaman yang agak-agak complicated.... pergh! ayat..


Aku tulis entri ni dalam bilik, maklumlah sunyi je bilik aku... hanya ditemani cahaya LED yang datang dari skrin komputer ... nyamuk pun banyak gak nih.. siot toll... *garu kaki, Krukkk krukkk... sambil layan lagu kat bawah ni..


Lagu butterfinger ni best pee..


Psss.. Aku nak minta maaf sekiranya aku mengambil masa yang terlalu lama untuk update, aku rindukan korang semua, kepada yang lama menyepi tu, update jelah apa-apa.. nasib aku tak update pasal kucen beranak tadi.. munix skang dia balik planet dia, paputo..

I'M BACK BEBEH! , bulan march aku kembali sibuk haha.. lol lol.. tapi aku siapkan post terhangat pasni


Chill ma friends..


********************************

Apa itu Update?
Dalam bahasa melayu Update tu sama dengan kemaskini, sekian terima kasih :)
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |