Wink-wink


Dari pukul 12.00 sampai pukul 4 pagi aku masih degil lagi taknak tidow, walaupun dah habis kerja sekalipun tidow amat penting, sebab nanti kalau aku tak tido nanti aku dapat lagi mimpi yang berulang tu, hoo ~~ tapi nak wat camna mimpi tu dah berakhir dengan penuh aksi, hakhirnya aku berjaya melawan balik dan mendapatkan kungci untuk keluar ( psss... aku suruh adik aku simbah air atas muka aku... BUSSSHHH.... hambik koo , marah aku, tapi aku yang suruh .. wahaha, last2 dia dapat medal daripada aku sebab tolong aku). Okey, aku nak cerita sikit apa yang aku dah buat sebab tak tidow awal2.. haa nampak kan butang baru tu?



sebelum aku bercerita pasal blog aku yang dah naik seinchi level dia ni, aku teringat balik sewaktu blog nih hampir punah ranah akibat perbuatan aku sendiri, maklumla tangan tak reti nak duduk diam bila dah petik sana sini.. last2 error dia tu manyak gila kat depan mata aku.. sudahla aku time tu bizi dengan assigmentla ..projekla dan ujian.. terus aku tanamkan perasaan nak... buang je blog nih! entah macam mana time tu la aku dapat komen ngan follower terbanyak, huhu.. tapi akibat daripada semangat yang ada nih.. aku terus bubarkan pelan yang lain dan menubuhkan blog baru yang dinamakan SENIAKU.Asalnya aku tak tau blog ni untuk apa? dan aku sendiri tak tau blog tu apa.. last2 bila aku berjaya memahaminya baru aku tahu, blog merupakan medium untuk kita bagi apa sahaja yang terlintas dalam fikiran. Ada kalanya content dia pun kita perlu jaga supaya tak lari sangat dan menimbulkan salah paham....








Ok, tu dia ringkasan sejarah yang dapat aku ingat.. janganla kita cepat putus asa.. aku nak bercerita  pasal level yang seinchi nih. semalam aku hasilkan menu navigasi pakai flash.. lama jugakla nak siap.. buat la sampai bijik mata aku ni nak terkeluar, penuh variasi koding kat kepala aku. But then, dia siap.. aku upload kat server dan link kat blog aku... HAMPEH... tak jadi lagi, tekan2 tak keluar.. adoiii, apesal laaaa.... apa laa yang aku dah buat.. huu ~~ asyik2 tak jadi- tak jadi dan tak jadi...




Next, aku cuba lagi... kali ni lagi rumit, aku cuba guna CSS(cascading style sheet).. cuba punya cuba.. hakhirnya menjadi jugak ^_^)/''/.. haa~~ bangga aku! takyah susah pikir pasal koding dia.



Bagi kandungan dalam blog nih pulak, dah lama aku simpan.. tapi tak pernah dibuat. Haa kali ni aku dah keluarkan benda yang baru, tengok kat bawah tu,apa yang baru...



 Aku letak game dalam blog nih, boring2 aku boleh main kat sini, lagi pun game yang aku letak ni pun hanyala game yang betul2 aku suka jew.


Lagu pun ada.. tapi setakat ni lirik je la..










Ok, setelah berhempas pulas bermain dengan sesuatu yang kadang-kadang tiada penghujung ni aku rasa seperti sebijik dadu yang dilambung-lambung di awangan dan menunggu masa untuk menentukan nasib aku sendiri.. jika aku berjaya.. aku tak boleh sentiasa merasa bangga dengan cepat sebab belum tentu benda tu akan kekal lama, jadi apa yang perlu aku buat? AKU BERSYUKUR......^_^)


 











recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |