Wink-wink
Aku dapat semula da ilham ni, dah lama rasanya bermain di fikiran aku.

bila agaknya aku nak publish benda baru ni, aku cuma merasakan perlu ada sesuatu yang lebih luas dan teratur dalam blog nih. sesuatu yang lebih mudah untuk dilihat dan dihayati.

lusa ak habiskan final exam ak untuk semester nih. dan menumpukan sepenuhnya pada blog yang dah terlalu uzur untuk dinilai. .........

Terlalu banyak projek yang aku dapat, plus ak kena cari kerja sekejap bagi mengisi ruang perut ku, takkan nak mengharapkan parent kan? ruang masa terlalu penting bagiku dan tak boleh dipadang remeh, ak harus buat sesuatu untuk kebaikkan ak di masa hadapan nanti. Nasib baekla ak da punyai broadband sendiri tak perlu lgi ak mengharapkan cycber cafe untuk wat kerja ni lagi.

Biarpun connection kadang-kala tak menentu, tapi asalkan dapat mencapai sesuatu untuk dibaca pun sudah memadai. Terdapat beratus ribu para belogger yang hebat-hebat diluar tu dan ak sungguh kagum dengan kebolehan yang tersendiri, kalaula ak salah seorang darinya dah tentu aku juga boleh jadi para blogger yang terbaik. aku ingin ada domain sendiri satu hari nanti, dan memang dah terbuku dalam kamus hidup aku,selaku menulis bloger yang kadang-kadang tidak menentu ni ,aku ingin perbaiki banyak lagi kesilapan dan teknikal yang ada. Diharap aku dapat merangka semula perjalanan blog yang baru setahun jagung nih menjadi yang terbaik.



Rangka blog :

- luaskan
- ringankan
- penuh informasi
- :woooh:menu navigasi yg unggul


Apa aku wat sekarang nie :

- Ak giat membangunkan flash secara menyeluruh
- Sedang meneruskan projek ak pasal bank utk keselamatan website
- Ingin teruskan juga projek lightwave ak utk perbaiki animasi aku
- Memperbaiki dan menerap lebih mendalam bagi perisian after effect
- pertingkatkan kemahiran guna php,javascript,vb.net,asp dan aution script.


Hooo :okay:. semoga berjaya!





recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |