Wink-wink
tapi
Haizzz... pe pulak kali nih? perut terasa amat lapar.. tapi aku tetap menjejakkan kaki ku lantas mengengam cawan yang hanya berisi air kosong, lalu dengan hati yang terbuka aku menerima khbar pasal surat yang mendatang. Isssss pe surat tu, pesal dia datang? apa yang aku tahu hanyala bukak sampul tu dan habiskan air aku..

waittt... jen... jen....jen.., gungle la??ehh bukan. Google? pesal dia anta benda
nih :woooh:, emm bace3.... ooow.... ummm.... yeker?


Soo... tula tadi lakonan aku sebelum aku mendapat surat nih, aku pasti ramai peminat adsense dah biasa sangat ngan benda macam nih kan? but too me... yup it just miracle. surat yang datang jauh dari U.S.A nih semata-mata nak bagitau aku pasal no pin untk check out akaunt aku di bank :ahaha:. jadi, memang sah2.. korang pun dah familiar kan? Aku baru dapat surat tu, biasa rr mula-mula memang rasa teruja.. lama2..... teruja jugakla haha.... Ok2, maleh nak ujar lagi panjang, lagipun dia hanya sebutir surat yang nak gitau no pin jer kat aku, ahak, pepehal pun dia datang dari jauh tu.... ok dibawah sedikit sedutan yang berjaya dirakam..



Babak satu :

Aku dah bukak dah sampul tu, jadi terus fokus surat apekah iaa.... ooo, Gungle...












Babak 2 :

Aku bukak rr... perut pun dah lapar nih, just tengok apa yang dia nak gitau.. Ummm.... still reading... xpaham cari kamus. Ok3... paham...












Babak 3 :

Lepas baca, aku nak pastikan siapa yang dia hantar tue?? mana tau kot-kot salah bagi ker.. umm selepas diteliti dengan penuh kenyakinan, degan ini disahkan bahawa senya...

jawabla sndiri nyer.... :blush:.





OKey.. xdepe yang penting, itu saje... kalau korang pun ada gak dapat surat macam nih bagitaula, mana tau kot2 canggih lagi kew.. hehe, pasal duit xyah ckpla aku dah biasa dapat ahaha.... Ok. daripada saya diden, jaga diri baek2. wasalam, see u soon :hi:






recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |