Wink-wink
Kepada mereka yang membaca, gua nak story pasal kejadian aneh didalam sebuah lif...gua tak tau nak buat ayat macam mana pasal entri ni, takpela gua tulis macam biasa je.. hari tu gua naik lif nak ke tingkat atas.. dalam lif tu ada 4 orang termasukla gua yang ensem,aweks yang cun,kanak2 berumur 12 taun dengan higusnya yang tak berenti-berenti keluar dan ayah dia yang tinggi daripada gua.. tingkat yang gua nak naik tu atas jugak la kalau nak diukur dengan pembaris panjang.. sewaktu gua naik tu, gua buatla rilex dalam lif.. maklumla kalau orang lelaki ada kat sebelah aweks nie, peragai semula jadi dia berubah sikit, then tiba2 gua terdengar suara yang sayu dan begitu enak  gitu katanya owng endon ... mula-mula bunyi dia macam nie, puddd..... pastu ... krukkk tuuuuuiiittt..... tune dia naik sikit... hahahaha adeh adeh perut gua senak beb..... gua tak sempat nak rakam, sebab line tak clear dan tak bape nak dengar, teka sapa yang kentut dalam lif tu?? budak tu ka, ayah dia ka atau aweks cun kat sebelah gua? jujur gua tak buat benda-benda tak senonoh macam tu kat depan orang.. kalo tak tahan sangat gua mampu sedut balik dalam perut ,dan keluar bila perlu(T.T)... , mula2 gua syak budak tu yang buat, kalo ikutkan nak je gua pulas telingga dia sampai berpusing 2 kali...


jawapan dia.. : yang cun tadi, .. busuk satu lif dengan embipiur yang tidak disahkan oleh sirim, gua tau dia malu, kalo dia kntut owng lain tak perasan takpe.. but budak tadi report kat ayah dia, "ayah... munsyuknya kakak tu kentut?" ayah dia : "ishhh diamla...", kakak cun tu buat dunno jela.. sambil tersenyum manja kat sebelah gua.. seyess gua da tak tahan.. nak tergelak, cam bau durian, ohhh craps... kalo ikutkan nak je gua buat emergency calling kat barak obama yang xde kaitan ngan citer ni.







moral value aku : walau chantek mana pun aweks itu.. jangan disangkka takleh kentut busuk..



korang ada moral values untuk entri nie? 


hati-hati didalam lif, ingatla mereka yang tak tahan...
tempat lain of course!


recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |