Wink-wink


Kepada pengguna widget wibiya, ada berita best buat anda yang sukakan sesuatu aplikasi menarik. Wibiya telah melancarkan 3 lagi aplikasi terbarunya didalam widget tersebut. Mungkin ramai yang tak perasan dengan kemunculan baru aplikasi social connect, Live notification v2 dan Express Affiliate. Bagi yang perasan pula tentu ada yang cuba memasangnya.

Jom layang kebolehan terbaru aplikasi ini, dan apa pula pandangan munix terhadap aplikasi terbaru ini.


Kepada mereka yang kurang pasti berkenaan dengan widget wibiya, boleh mula rujuk disini : WidgetToolbar
atau terus mengikuti post ini sampai habis then baru rujuk semula.

Aplikasi Wibiya.
Notification Live V2
Aplikasi ini merupakan upgrade daripada aplikasi notifacation 1,  apa yang membezakan aplikasi ini dengan yang lama adalah.. kemas, cun dan ada tema yang tersendiri mengikut kepelbagaian warna. Dari segi penghantaran mesej pula, aplikasi ini memberi lebih banyak ruang untuk admin menyatakan sesuatu kepada pelawat, dan kelebihan fungsi lain termasuk meletakkan gambar, dan masa bila notis akan dikeluarkan atau dimatikan. 












Social Connect
Wooohooo. aplikasi ranki ranki,.. katakan kita ada facebook, twitter, myspace ataupun yahoo, aplikasi ni akan buat korang terpegun dan keras macam batu, sebab kebolehan aplikasi ini dapat membantu anda update ke empat2 halaman tersebut dalam satu masa. Ok semestinya sangat berguna untuk kita, sebab mungkin ada diantara kita yang fedap kalau dibuka terlalu banyak sangat benda, dan kadang2 ingin update kehalaman tertentu menyebakan komputer menjadi berat.. barangkali tab yang dipakai juga terlalu banyak. Secara tak lansung dapat mengkang masalah tu sikit2..









Express Affiliate
Well, aku kurang pasti tentang aplikasi ni, tapi sedara boleh baca sedikit penerangan dia dalam bahasa engris dibawah.

The Express Affiliated Link application takes all the existing links on your site and automatically converts them into affiliate links. This makes it possible for you to earn money from all the links on your site, including links placed there by your users. Exciting right?

Emmmmm... agak menarik.. tapi tengokla camna haha.

Konklusi..



Dulu aku tak suka letak widget toolbar ni, tapi bila widget wibiya ni telah dioptimumkan.. jadi aku mula pertimbangkan benda tu, senang bagi aku  nak tau update kawan2 hehe dan menghabdat sendiri.


ok sekian daripada saya. Tekan2 la sikit toolbar ni sampai punah hehe...






recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |