Wink-wink
Petang kemarin datang idea aku sikit nak sambung salah satu blog usang aku yang dirasakan sudah lama bertapa.., tapi mungkin. aku rasa ini je yang mampu aku buat bagi blog yang muat turun perisian-perisian yang dasyat tu. Perisian pun tak banyak lagi buat masa ni, semuanya termasuk  perisian yang aku upload sendiri dan datang daripada public domain, kawan-kawan aku dan mereka yang lain. Permintaan yang hantar menerusi email lah yang memaksa aku buat ni.. jadi aku harap bagi sesiapa yang tengah mencari perisian yang boleh digunakan tanpa trial, sila lah rujuk disitu. Latest dan insyaAllah aku akan sentiasa update hehehe :P

Oklah, taknak cerita banyak sangat pasal tu, tak best, yang nak diceritakan pasal header ni hee.. OK TAK?




Biasalah munix, penting mahluk tu ada kat depan skrin, pasai apa.. dah jadi platform bab2 komputer ni bagi aku hehe.

Walaupun hasil tu detail, tapi resolusi yang digunakan hanyalah 1200px huhu.. jadi munix dikecilkan, tak nampak sangat kehalusan dia, lepas ni mungkin akan diperbaiki lagi.




Semi Touch Preview


Final Touch Preview :)



For more.. Go Here : dunlod

Pss: kelakar la, nma aku letak tu :P

Ok template asal yang aku ambik ni nama dia Mystique, agak femes jugak.. mungkin sebab dia kemas dan simple je.. kalau sedara nak download boleh hala kat sini, khas untuk  blogspot :)

aku gunakan template ni dan ubah mana yang patut, sebab aku tengok not bad la layout dia.. banyak gak aku tambah nak bagi dia lain sikit... pengunaan skript dan space dia pun ada yang aku tambah sikit.



Chill~
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |