Wink-wink

Tajuk entri adalah berkaitan ngan salah satu assigment yang diberi oleh penyarah gua untuk membuat kajian terhadap penggunaan ICT di kuala terengganu(khususnya).. dan merupakan kali pertama dalam sejarah bab 2 kehidupan gua... >.<)' jadi sehubungan dengan itu, gua dan beberapa ahli yang bersama dengan gua perlu membuat kajian kebeberapa buah sekolah yang terpilih.. but... its hard u know... very2 hard... pertama gua kena aturkan perjalanan ke sekolah dengan baik, masa, waktu dan sebagainya sebelum pergi ke sekolah itu.. lagipun sekolah yang gua nak pergi buat interview ni bukan calang-calang sekolah... imtiaz... sekolah sains yang terulung di terengganu, dengan purata 50% daripada pelajar sekolah itu mendapat 9A... mampos aku, soo bila sampai je sana, aku kena bagi questioner kat bebudak tinggkatan 5, mula2 aku kena tanya dia dulu : emh3... haaa dik, ni ada soklan best untuk adik, nak tak? tulis tau kalau tak..nanti kena denda belanja abang makan aiscream yang xde kat sini... ohhhhhh craps... takkan nak panggil adik lagi kot dah beso panjang da... huuuu~ camna aku nak bagi soklan kat bebudak nie?? nampak kan susah? lepas tu aku kena berkunjung kelas demi kelas bagi taklimat kat situ berkenaan ngan fakulti aku.. or lebih menjurus pasal ICT.., dalam kepala aku sekarang nih adalah.... macam mana nak bagi taklimat tu?? sekarang nih aku tengah pikir... bulan 2 habis raya cina aku kena present kat doctor tu... huhu.... why why...


sekolah ni siap ada website sendiri lagi... [ link ]

lagi 4 hari lagi aku akan melakukan kerja2 tu... waaaaa!
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |