Wink-wink


Google baru-baru ni memperkenalkan Realtime Search untuk menyediakan kandungan real-time dari sumber yang berbeza bersama-sama dengan hasil pencarian biasa. Kita sering mendapat kemaskini terkini daripada media sosial seperti Twitter jika kita mencari sesuatu di carian Google. Google mempertingkatkan fungsi carian baru ini dengan halaman yang baru dan ciri baru seperti perbaikan geografi, melihat perbualan dan menambah kandungan kemas kini kepada Google Alerts. Ini bermakna carian yang kita lakukan itu adalah carian yang berlaku pada masa ini.

Google Realtime akan membantu sedara untuk membuat pengalaman carian real-time lebih cepat dan lebih menyeluruh. Ini dia video yang membantu  untuk belajar tentang penyempurnaan Realtime geografi dan perbualan ciri dan belajar cara menetapkan Alerts sendiri Google untuk hasil Realtime:

Cek gik dout...





Owh, sebelum tu.. Google Alert adalah fungsi sebelum Google Realtime Search, apabila fungsi terbaru itu diperkenalkan.. keupanyaan Google Realtime juga mempunya ciri-ciri Google Alert.. hurmm..

Apa tu Google Alert??!!

Google Alert adalah Keyword yang kita tentukan untuk mendapatkan lagi cadangan keyword tersebut pada masa ke semasa, contoh.. anda ingin menjual produk kasut, keyword anda... kasut.. Google Alert membantu dengan memberi anda jawapan yang terbaik berkenaan keyword kasut tadi.. bila dah jumpa yang terhangat buat masa ni maka Google Alert memberi anda cadangan unutk memilih... kasut cantik, kasut percuma dan lain-lain bagi mempertingkatkan lagi mutu jualan anda di index google ^^.)





recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |