Wink-wink
The game was over... and full of enjoyment!

Hakhirnya.. aku selesai aktiviti permainan yang dianjurkan oleh samsung corby di sungway... hampeh asal aku dapat no 2? sepatutnya no3 sebab aku main tipu haha













Nak dengar citer ke macam mana aku ke sana? takyah laaa.... ok nak dengar jugak? (padahal tak ambik tahu pun kan).. begini pada suatu hari, aku start kereta pada pukul 8.30

Pastu singgah jap kat sini ambik sepupu... teman2..











Setibanya disana, aku seolah-olah seperti orang kampung dusun yang baru menjumpai sebuah tempat yang bagiku begitu asing seperti alien


Aku dijadualkan kena cari sebuah tempat seperti berikut :beside euphoria registration center







Tahutak kenapa aku ngade-ngade hilight gambar tu? sebab aku salah beratur kat situ, sudahlah panjang aku beratur bila dah sampai rupa-rupanya aku punya disebelah.. demm.. aku cuma memberi excuse untuk membolehkan aku berada disebelah lantas orang disebelah aku menyapa diikuti orang belakang dia dan seterusnya, kesimpulanya DAMMNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni roti yang aku beli untuk bekalan, korang  kalu dapat invitation macam ni nanti jangan lupa beli roti, apa-apa jenis roti pun takpe asalkan bukan roti
Baju putih yang aku dapat, sebenarnya aku nak oren... tapi apakan daya..
Game pertama yang perlu ditempuh... aku percaya terdapat segenlitir wanita yang ingin mengambil kesempatan untuk memperkosa aku, nasib baik aku tak main game ni, sungguh hairan dan pelik melihat gelagak-gelaka mereka tak ubah macam mooo... uooo senstif tu, mooooo... hohoho




acara seterusnya

Acara terakhir : PAINTBALL!

main climbingwall.
s
 
 
 

Game dah habis, time to play more!
Habis pukul 3... makan
Baju hijau tu wartawan, mereka juga manusia seperti kita
Balik!
Lapar...
balik naik benda yang boleh terbang ni..
Wowww....... sweeeeet *takde keje...
balik, member aku buat rombongan ambik kat station kpal tebang, menanti seorang yang last but not lost... haha... huuuuuu ~...
kesimpulanya.. best


 

YEEEAAAHHHH!!!!!.....

Sorry geng.. im disappointed u, i cant brought ole-ole here... im so sorry.. but next times will be mine! who know?
 Special thanks : Nuffnang team & samsung corby
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |