Wink-wink
Aku juge seperti sedara yang dijadikan untuk hidup normal berpasang-pasangan,kerana itula lumrah alam yang dijadikan untuk kita, tapi bukan kisah chenta yang gua nak ceritakan dan bukan juga kisah couple yang terfikir dalam kepala sedara.. kisah ini boleh jadi satu kisah chenta yang suci lagi murni untuk gua dengan seseorang tetapi hakikatnya belum sampai lagi.. hanya suka-suka.... suka je.... suka dengan siyess giler kat dia,.. aku meminati dia dari sem 2 lagi, tau senjak bila aku boleh suka dia? aku da lukis beberapa event penting yang terjadi pada masa tu. Diharap korang tentu pernah merasakan benda yang sama cam aku, lebih - lebih lagi pada usia 19,20,21 dan 27 ..emmmmm mesti pernah laaa.... kalo tak... aku tak sure korang normal ke tak haha... gurau seh.. ^_^)" orait, saksikan sendiri. layaaaaaaaan...


Time tu, gua tengah bergiat aktif dalam banyak persatuan, bnyak program yg bersifatkan usahawan mude gua join... mula2 gua ditugaskan untuk jual baju fakulti, adala dalam 2,4 ketul yang nak dijual tue




Sehinggala.. pada suatu ketika gua duk asyik menjual baju.. datangla seorang pembeli membeli baju dangan gua dan dia adalah wanita... godek- godek.. godek...hakhirnya aku berjaya godek dia sampai dia setuju nak beli baju tersebut. Selepas pada tu... dia bla cam tujee, oleh kerana pembeli ni terlalu ramai kat kedai aku pada masa tu dan aku baru perasan yang dia ni tertinggal baju!



 Ok, da masuk part best, gua menjeritla kat dia...' awak baju tertinggal sambil aku melambaikan tangan kat dia dengan penuh manja'.. dan dia.... melambaikan tangan juge kat aku... adehhh.... but wait!!
 


Gua langsung mansung tak pikir apa da time tu.. gua da anggau... muka gua da berubah jadi strawbery, sebab aura yang dimiliki oleh wanita berkenaan sungguh menakjubkan

Sebagai tindakkan reflect yang terjadi kat gua... dengan segera gua mengambil baju yang tertinggal kat atas meja untuk bagi kat dia.... hohoho... hero tamil korea beraksi! misi untuk bagi  balik...baju tu kat dia


 Tapi , baru jalan 3 langkah... ade jeeeeeee... ngeeee

 



3 hari kemudian..... sewaktu gua da habis kelas, aku bersama rakan aku mat, yang suka membebel.. mat memang kaki pembebelan  yang nyata, selalu gak la update story dia tu bila-bila masa dan dimana jua anda berada... haizz
 
Masa gua sedang berjalan tuk balik asrama yang tidak jauh dari tempat gua berjalan ... gua terserempakla ngan dia kat pondok jaga.. EKK! pondok ilmu...


 Believe it or not... she... was... melambaikan tangan at me...

 


Haaaiii.... lelaki manala tak cair kalo dilambaikan tangan plus senyuman manja kat diorang.. beruntungla aku masa tu.. munkin dia da cam  aku... aku wat muka ala2 shah ruk kang dan lambaikan tangan jugak sebagai tindak balas



Kejadian tidak diingini berlaku!! lelaki manala tak malu kalo orang yang dilambaikan itu bukan korang! haha... tebal muka aku sekejap, hilang terus gimik muka shah ruk kang tadi... tranform terus jadi aku balik, rupa2nya dia panggil kawan dia

 BUT.... SHE LOOK AT ME BACK! for real....
 


 
Then aku pun balikla... sampaikan bila nak tidoooooooo
Ok, da habis... gua da tido... tido... dan..... mimpi dia haha


Cerita gua ngan dia sendiri tak tau bila boleh habis... kerana sampai sekarang aku tak tau nama dia, duduk mana, ambik course apa... sebab im was too shy for him her.... very2 shy... kalo orang lain tak pulak, adooiii. daripada padangan aku, dia seorang yg baek dan peramah dengan member2 dia sendiri dan dia mmg lain dari yang lain, dia memang sempoi... harap2 sem2 akhir  cam ni aku memberanikan diri tuk gitau kat dia yang aku  :________________
sila  isikan tempat kosong hehe

pemenang bertuah akan mendapat jawapan  yg sebenar daripada aku ... >.<)


OK, itu saje ppuan yang aku rasa tertarik cam magnet, maklumla gua ni kan besi berani... heee

recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |