Wink-wink

Gua rasa nak post entri ni kejap, memadangkan yang gua akan menduduki peperiksaan tergempar setakat nih, maklumla.. makin lama study , makin susah kan? ada orang sebaliknya, kat sekolah gua dulu2, student tak suka subjek sejarah sampai siap melukis kat atas paper, dia lukis gambar apa yang dia ingat masa belek buku teks sejarah dulu.. Bila suatu mata pelajaran tu jadi susah enn... macam-macam la usaha kita nak bagi jawapan, kalau buntu.. macam2 benda la boleh keluar, dan ada yang sampai merayu2 tangih simpati kat kertas jawapan.. seingat gua time sekolah rendah, soalan bahasa engris tu pergh.. susah giler, apa yang gua buat? salin balik satu persatu soalan dia, yang herannya.. dapat gak setengah markah haha... tak sia-sia kan? gua sebenarnya tak suka sangat biarkan soalan tu kosong tanpa jawapan, kalau terpaksa.. samada salin balik atau tulis je apa2 yang ada dalam kepala otak.. gua tak tahu sebenarnya macam mana dengan sedara semua, kalau betul2 terdesak nak cari jawapan, apa yang sedara semua buat? adakah jadi camni..?? layaaaan ~






Haha.. polar bear pulak dah ,....adessss


Gajah dia buat untuk ujikaji.. apakah?


Memangler dia perempuan...


Tak tau nak cakap ape.

Sedara biasa buat kan? ahaha


soalan yang simple kadang2 bukan jawapan yang semudah ini kan...


Hahaha... soalan dia bagi suruh expand, 'besarkan' .. yang dia buat besarkan solan tu, haha...


Bila dah buntu cari jawapan, sob3.....



Kesimpulannya....... jawap la exam nanti dengan berhemah hehe..

Ok, la sempena hari exam semenanjung utara kutub selatan nih, gua nak ucapkan selamat maju jaya la kepada kawan2 yang sedang mengikuti peperiksaan tahun ni, kalau yang da habis tu.. doa2 kan lah supaya kita menjadi generasi yang boleh menjawab semua exam hehe... projek pun tak siap lagi adoyai...
Ok, itu saje.. bye2.. see u tommorow.. :)


recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |