Wink-wink


Reaction makes someone believe - diden



Ok ke tak ok?? nampak macam tak pandai ambik gambarje kan? apa yang membuat aku rasa gambar ni berseni yang pertama...... natural, balance dan harmony. Alaaaah itu pandangan aku je, hehe... emh3... ok, aku jumpa gambar ni dalam komputer dan kebetulan pulak ada contest yang buat pasal gambar black/white, hoho~ terujala aku sekejap, aku dahla obses betul dengan ART ni..  dah memang kepala dari dulu lagi cintakan seni, hhuuhu... buku teks sekolah la jadi tempat aku berkarya dulu, heee


Ok , sedara aku dapat maklum balas daripada satu blog ni, dia buat contest, harapa2 aku sempat join.. bukan menang pun yang aku cari sebenarnya.. tapi nilai gambar tu nanti, aku nak ukur apakah tahap sesuatu gambar itu bernilai buat aku? mana tau kot2 satu hari nanti bila dah ada camera DSLR aku nak tangkap gambar pemandangan ciptaan Tuhan yang agung ni, pastu publish kat website aku akan datang, haha... sungguh unik sekali impian aku ni. Hopefully...





Kalau sedara pun nak join pergila kat blog dia, bagi aku masih belum terlambat lagi, sebab tarikh tutup dia 25hb ni!!.. huhu... [link]

ok... wasalam
recent post tengah buat..

Assalamualaikum, and Hi!
I love played with CSS and sometimes I do some Creative media stuff, I hope you enjoy this post, click like, tweet and share it with ur friends too. Don't forget to drop some comment below.
Readmore Here..

Jangan lupa vote ^ komen yang terbaik ya :D

Phewww~

like this

Terjah Top Post Minggu nie

...


Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

Bloggers.com - Meet Millions Bloggers

PageRank

Design & Coding by : diden | 70% CSS Nak copy boleh, asal tinggalkan kredit |